Contact & Veelgestelde vragen

U ontvangt altijd razendsnel antwoord op uw vraag.
Daarnaast is onze klantenservice bereikbaar via de Livechat of E-mail.
Wij zijn op werkdagen van 09:15 tot 17:00 geopend.

Veelgestelde vragen

Bekijk of uw vraag reeds door anderen is gesteld:

Hebben jullie een fysieke winkel?

Wij hebben geen fysieke winkel, ons magazijn is volledig ingericht op het verzenden van producten. Zo kunnen wij de prijzen scherp houden! Uiteraard snappen we dat sommige producten eerst even getest moet worden. Daarom verzenden wij vanaf 60 euro gratis en kan een product binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourgestuurd worden!

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Alle producten op 123Life zijn direct uit voorraad leverbaar. U ziet de actuele voorraadstatus in ons magazijn altijd duidelijk aangegeven per product.

Kan ik mijn producten retourneren?

Ja, geen probleem! 

Retourneren kan met ongeopende en onbeschadigde verpakking binnen 100 dagen na besteldatum. Na ontvangst en controle ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening.

Verstuur het pakket inclusief het retourformulier dat u hier kunt downloaden: Retourformulier

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Alle bestellingen op werkdagen vóór 15:00 uur zijn gegarandeerd de volgende dag in huis. Bestellingen na 15:00 uur en in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Wij verzenden onze pakketten aangetekend met PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten houden wij voor Nederland, Belgie en Duitsland zo scherp mogelijk. Bestellingen boven de €60 worden gratis verzonden!

  • Verzendkosten:
    €0 tot €30:  €5,90
    €30 to €60:  €3,90
    Vanaf €60: Gratis verzending!
  • Toeslag buitenland: €2,-
Hoe kunnen veel producten bij jullie zoveel goedkoper zijn dan bij andere winkels?

Wij kopen alle producten zo groot en scherp mogelijk in om u altijd de laagste prijs te kunnen bieden. Doordat wij deze volume voordelen aan u doorrekenen in plaats van zelf te behouden kunt u genieten van deze hoge kortingen op de normale winkelprijs!

Voldoen jullie aan de nieuwe 'Privacy Wet'?

Uiteraard opereert 123Life volledig binnen de wettelijk vastgestelde regels met betrekking tot de privacy en veiligheid van de klant en haar gegevens. Graag verwijzen wij u door naar onze pagina “Privacybeleid”. Klik hier om de pagina te bezoeken.

Heb ik garantie?

Ja wij hanteren de wettelijke norm die stelt dat u recht hebt op een deugdelijk product dat doet wat u ervan mag verwachten. Is er iets niet in orde? Neem dan contact op via de mail, onze live-chat of het contactformulier, wij helpen u graag verder! Binnen de garantie worden reparaties en eventuele heen- of terugzendingen uiteraard gratis uitgevoerd! Vermeld hierbij altijd even uw bestelnummer.

Waar kan ik terecht met een vraag, retourverzoek of klacht?

U kunt ons altijd mailen, onze chatfunctie gebruiken of het contactformulier op de site invullen, dan helpen wij u heel graag! Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer voor correcte afhandeling.

Is BTW vrije levering aan bedrijven buiten Nederland mogelijk?

Zeker, u kunt tijdens het bestellen uw BTW nummer invoeren. Dit veld is direct gekoppeld aan de database van de EU zodat het nummer direct gecontroleerd wordt. Bij invulling van een correct buitenlands BTW nummer wordt automatisch de BTW op 0% gezet.

Let op: Na plaatsing is het niet meer mogelijk uw BTW nummer aan te passen of alsnog in te vullen. U kunt alleen tijdens het bestellen opteren voor BTW vrijgestelde levering door een correct BTW nummer in te voeren. Lukt het niet om de verificatie te voltooien? Probeer het dan op een later tijdstip nogmaals.

Stel uw vraag

Als u contact opneemt via het onderstaande contactformulier treven wij ernaar om binnen 1 werkdag uw bericht te beantwoorden.